Wikia

Fabian Felting
Unknown

Spellen

Miel Monteur - Recht Door Zee!

Geslacht

Man

Beroep

Duiker

Originele naam

Fabian Fältings

Fabian Felting is een personage uit Miel Monteur - Recht Door Zee!Fabian is zelf niet te zien in het spel, hij wordt genoemd door Sam Scribbler in een verhaal. Fabian Felting heeft geen invloed op de andere spellen uit de Miel Monteur serie.

Miel Monteur - Recht Door Zee!Edit

Chalet fabian felting

De chalet van Fabian Felting

Dit is het enige spel waarin we iets over Fabian te weten komen. Fabian was een duiker die vermist raakte in de Wrakbaai. Zijn huis staat vlakbij het huis van Sam Scribbler en heeft de vorm van een duikhelm. Miel kan bij het huis van Fabian zijn dagboek ophalen en zijn duikerspak vinden. De helm van Felting ligt echter niet bij het huis, deze kan gevonden worden bij Vicky Vitamien. Naast Sam is de enige andere persoon die iets over Fabian weet Sven Skipper. Er is verder niet veel over Fabian bekend.

Zijn verhaalEdit

Volgens Sam was Fabian Felting was zo hard als vuursteen aan de buitenkant, maar van binnen was hij zo lief als een zachtgekookt eitje. Dat is pas echte moed zei hij. Verstandig genoeg zijn om bang te zijn maar toch je grenzen durven te verleggen.  De grootvader van Sam vertelde hem dat Fabian een droom had om naar de Wrakbaai te reizen aan het Wolfeiland en daar zijn diepzeeduikerbasis op te richten. Hij geloofde dat er iets speciaals was in de omgeving van het Wolfeiland. 

Volgens Sven Skipper drong Fabian Felting door tot dieptes die geen enkel ander menselijk wezen ooit bereikte. Hij zag in de afgronden van de zee wat mensen niet gegeven is om te zien. Maar een keer ging Fabian Felting te diep in een te licht duikerspak en toen daar beneden in het duisterste duisternis, in de diepste diepten waar wezens zitten die nog nooit licht hebben gezien en nog nooit warmte hebben gevoeld, daar… nee je zou me toch nooit geloven.

Around Wikia's network

Random Wiki