Wikia

Frans Wrak
Frans Wrak zonder achtergrond
Frans Wrak

Spellen

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!

Geslacht

Man

Beroep

Eigenaar van een museum

Originele naam

Vermont Vråk

Frans Wrak is een personage uit Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!. Hij komt alleen in dit spel voor, hij heeft geen invloed op de andere spellen uit de Miel Monteur serie. 

Frans lijkt op een piraat, omdat hij maar één been heeft en een ooglapje draagt. Hij is de eigenaar van een vliegdekschip. Frans is een beetje vergeetachtig, wanneer je iets voor hem gedaan hebt en vraagt om bijvoorbeeld het touw dat je van hem zou krijgen zegt hij 'Oh ja, dat is waar ook! Dat was ik vergeten!' Hij is immers ook al redelijk op leeftijd. Waarschijnlijk is hij ex-piloot, aan zijn kleding en interesses te zien.

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!Edit

Frans Wrak

Frans Wrak op zijn schip

Dit is het enige deel waarin we Frans zien. Frans heeft een oud vliegdekschip gekocht en houdt daar nu een vliegtuigtentoonstelling op, hij heeft een drijvend museum. Het is nogal lastig om bij Frans te komen, zijn boot ligt niet op een vaste plek en soms moet je even zoeken voordat je hem kan vinden. Wanneer je wilt landen heb je ook een haak nodig, omdat de landingsbaan erg kort is. Wanneer je succesvol bij Frans bent geland zal hij je twee maal vragen om flyers te verspreiden om zijn varend museum te promoten. Je moet ook een keer een krant bij Frans bezorgen en je kunt een onderdeel voor Victor Vulkaan bij hem ophalen, ook geeft Frans je een touw dat je nodig hebt om de generator van Gert Goudzoeker op te takelen.

Around Wikia's network

Random Wiki