Wikia

Gabriëlla Gourmet
Gabriella Gourmet zonder achtergrond.png
Gabriëlla in Miel Vliegt De Wereld Rond

Spellen

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!
Miel Monteur - Huis Op Stelten!
Miel Monteur - Miel Verkent De Ruimte!

Geslacht

Vrouw

Beroep

Kok

Originele naam

Gabriëlla Gourmet

Gabriëlla Gourmet is een personage in drie Miel Monteur spellen. Ze komt voor het eerst voor in Miel Vliegt de Wereld Rond!. Ze is een kokkin en is in de laatste twee spellen getrouwd met Gaston Garçon. Samen runnen zij een restaurant. Gabriëlla is een zeer vriendelijk persoon, en ze stelt het altijd erg op prijs als Miel langskomt. Aan haar naam te zien is ze hoogstwaarschijnlijk Frans van origine.

Miel Monteur - Miel Vliegt de Wereld RondEdit

In dit spel woont Gabriella nog alleen en is ze eigenares van een restaurant ergens in een moeras. Om daar te landen moet je het waterlandingsgestel op je vliegtuig hebben. Ze belt al meteen vroeg in het spel en zegt dat ze graag meer van Miel ziet, dan een armzalig streepje in de lucht. Je kunt voor haar alleen een zijmissie doen, die niet meetelt voor de voortgang van het verhaal. Je moet dan tafels en stoelen voor haar restaurant uit het moeras vissen. Die zijn erin gevallen toen ze bij haar bezorgd zouden worden. Verder speelt ze geen rol in het spel.

Miel Monteur - Huis op Stelten Edit

Hier heeft Gabriëlla Gourmet een eigen restaurant samen met Gaston Garçon. Het restaurant heet 'Chez Nous' (Zeg: Sjee Noe), wat Frans is voor 'Bij ons thuis'.  Miel zal in dit spel Gabriëlla en Gaston helpen het restaurant te voorzien van een vloer. Ook richt hij het restaurant in, door stoelen, tafels, krukken en de bar te plaatsen. Hier zal Miel een pomp voor krijgen als beloning. Later moet Miel nog een keer een vuurtorentop op het dak van hun restaurant zetten.

Miel Monteur - Miel Verkent de Ruimte Edit

Gabriëlla Gourmet speelt een kleine rol in dit Miel Monteur spel. Ze heeft nog steeds het restaurant Çhez Nous' samen met Gaston Garçon. Deze keer bevindt het restaurant zich niet aan de oostkant van de kaart, maar aan de westkant in Blauwwater. De enige rol die de twee restauranteigenaars spelen in het verhaal is wanneer Miel een koelbox nodig heeft. Miel zal de koelbox komen ophalen.

Around Wikia's network

Random Wiki