Wikia

Miel Monteur - Huis Op Stelten!
Miel4

Ontwikkelaar

Levande Böcker

Uitgever

Transposia

Releasejaar

2002

Platform

PC

InfoEdit

Miel Monteur - Huis Op Stelten (Zweeds: Bygg hus med Mulle Meck)is het vierde uit de serie. Het is ontwikkeld door het Zweedse Levande Böcker en vertaald en uitgebracht door Transposia in 2002. In tegenstelling tot andere delen, bouw je in dit deel geen voertuigen, maar huizen. Je hebt echter wel beschikking over een auto én een boot om door de wereld reizen.

VerhaalEdit

Wat een ramp! Miel z’n huis is vernield. Een verschrikkelijke storm heeft lelijk 'huis' gehouden, en nu zitten Miel en zijn hond Rifka in de puree. Maar geen nood, want Miel gaat meteen aan de slag! Dit is immers een mooie gelegenheid om het huis van zijn dromen te bouwen… En jij kunt hem daarbij helpen. In Miel's garage vind je alle mogelijke en onmogelijke onderdelen waarmee je aan de slag kunt. Wat dacht je van een peperkoeken dak, een kippenhok als dakkapel of een zwembad in de vorm van een appel?

Met zijn auto en zijn boot gaat Miel op zoek naar nog meer bouwmateriaal. Op je zoektocht ontmoet je heel wat vrienden die allemaal wel wat hulp kunnen gebruiken, en in ruil daarvoor krijg jij van hen allerlei nieuwe en fantastische onderdelen! Klim in de steigers van je droomhuis en ga meteen aan de slag in dit knotsgekke bouwavontuur!

- Tekst van Transposia Webshop

PersonagesEdit

Terugkomend:

Alleen in dit spel:

WalkthroughEdit

Klik hier voor een complete walkthrough van alle missies, strategieën etc. Heb je een vraag? Bekijk eerst even de F.A.Q., misschien staat daar je antwoord.

Around Wikia's network

Random Wiki