Wikia

Miel Monteur - Miel Bouwt Auto's!
Miel1.jpg

Ontwikkelaar

Levande Böcker

Uitgever

Transposia

Releasejaar

1997

Platform

PC

InfoEdit

Miel Monteur - Miel Bouwt Auto's! (Zweeds: Bygg bilar med Mulle Meck) is het eerste deel uit de serie. Het is ontwikkeld door het Zweedse Levande Böcker en vertaald en uitgebracht door Transposia in 1997. In dit deel kun je allerlei soorten auto's bouwen met Miel en daarmee rondrijden en andere personages helpen in Miel's wereld.

VerhaalEdit

Miel Monteur woont met zijn boxer Rifka aan de rand van het bos achter een meer bij de bergen, … helemaal aan het einde van de weg. Miel is een vreemde vogel; hij bewaart alles: apparaten, onderdelen en allerhande rommel. Op een dag besluit hij een auto te bouwen. Hij wil naar het andere uiteinde van de weg rijden om te zien wat er daar te vinden is. “Want als de weg hier aan deze kant een einde heeft, dan moet er aan de andere kant toch ook een einde zijn!”, dacht Miel. En dat wilde hij even gaan controleren! Remschijven, een motorkap, een benzinetank, een accu… allemaal onderdelen die je nodig hebt om samen met Miel Monteur je eigen auto te ontwerpen en te monteren. Neus eerst even rond op de schroothoop, sleep je spullen in de garage en monteer dan je auto. Misschien verkies je een lampenkap als stuur of een ligbad als zetel… Dat kan allemaal! Als je auto klaar is, duw je hem buiten en dan kun je samen met Miel de wereld gaan verkennen.

- Tekst van Transposia Webshop

PersonagesEdit

Terugkomend:

Alleen in dit spel:

WalkthroughEdit

Klik hier voor de walkthrough van alle missies in Miel Monteur - Miel Bouwt Auto's!. Ook vind je er tips om alle voorwerpen en medailles te halen. Heb je een vraag? Bekijk eerst even de F.A.Q., misschien staat daar je antwoord.

Around Wikia's network

Random Wiki