Wikia

Richard Revers
Richard Revers zonder achtergrond
Richard Revers

Spellen

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!

Geslacht

Man

Beroep

Onbekend

Richard Revers is een personage uit Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!. Hij is een, zo lijkt, rijke man die altijd een pak draagt en een tas om zijn schouder heeft. Hij woont in een landhuis en helpt alleen als jij hem ook helpt. Dit is het enige speel waarin Richard voorkomt en hij heeft geen invloed op de andere spellen uit de Miel Monteur serie.

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!Edit

Richard

Richard Revers bij zijn huis in de bossen

Dit is het enige deel waarin we Richard te zien krijgen. Richard woont in een groot huis in de bossen en houd van de rust. Richard wordt het liefst alleen gelaten en houdt ook van lezen. Miel kan langs Richard gaan om een touw voor Vera Vlijtig op te halen, maar die krijg hij pas als hij de bergen in is gevlogen. Miel kan er ook hout halen voor Ernest Heremiet, maar daarvoor moet hij eerst het boek vinden dat Richard op een van de eilanden langs de kust verloren is. Richard is geen onaardige man, maar hij wordt liever met rust gelaten.

TriviaEdit

  • 'Revers' zijn de links en rechts teruggevouwen stukken van de kraag aan de voorzijde van bijvoorbeeld een jasje of een colbert. Richard draagt ook een jasje met 'revers'. Het woord komt uit het Frans, waar het letterlijk 'achterkant' betekent.

Around Wikia's network

Random Wiki