Wikia

Sven Skipper
Sven skipper huizen
Sven in Huis op Stelten

Spellen

Miel Monteur - Recht Door Zee!
Miel Monteur - Huis Op Stelten!

Geslacht

Man

Beroep

Visser (vermoedelijk)

Originele naam

Svarte Sven

Voice-over

Onbekend

Sven Skipper is een personage in de Miel Monteur serie. Hij komt voor in Miel Monteur - Recht Door Zee! en Miel Monteur - Huis op Stelten!. Hij heeft een mysterieus karakter, en wil bijna altijd met rust gelaten worden. Sommigen beweren dat hij een piraat is geweest, maar dit is slechts een gerucht. Wel heeft nog nooit iemand zijn gezicht gezien. Hij heeft ook een hond, genaamd Luther. Hij speelt een kleine rol in beide spellen, met slechts één of twee opdrachten voor Miel.

Miel Monteur - Recht Door Zee!Edit

Sven boten

Sven op zijn eiland in Recht Door Zee

Luther

Sven's hond bij Birgit.

In Recht Door Zee! maken we kennis met Sven. Hij woont op een eiland in de mist helemaal in rechtsboven op de kaart, afgezonderd van de buitenwereld. Door de mist krijgen we zijn gezicht niet te zien. Op een gegeven moment moet je naar hem toe zodat hij je kan vertellen over Fabian Felting. Later moet je zijn hond, genaamd Luther, ophalen bij Bakker Birgit. Als beloning krijg je de algenmaaidorser. Om naar Sven Skipper te kunnen varen heb je de beste motor en benzinetank en een kompas nodig.

Miel Monteur - Huis op Stelten Edit

Huizen sven skipper

Sven in Huis op Stelten

Miel ontvangt een brief van Sven dat hij teer nodig heeft, wat je bij Staf kunt halen. In ruil daarvoor krijgt Miel een walvisnet, wat Viona nodig heeft voor een kooi voor haar adelaar. Verder speelt Sven geen rol in dit spel.

Around Wikia's network

Random Wiki