Wikia

Tuur Tapper
Tuur Tapper zonder achtergrond.png

Spellen

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!
Miel Monteur - Huis Op Stelten!

Geslacht

Man

Beroep

Eigenaar benzinepomp

Originele naam

Ture Tapp

Tuur Tapper is een personage in twee Miel Monteur spellen. Hij is de eigenaar van een benzinestation. Het is een vriendelijke man die altijd erg behulpzaam is. Je herkent hem aan zijn grijze baard en dikke buik. Hij tapt waarschijnlijk ook behoorlijk wat biertjes.

Miel Monteur - Miel Vliegt de Wereld RondEdit

In dit spel is Tuur eigenaar van een benzinepomp voor vliegtuigen. Hij woont zuidelijk in de graanvelden, bij zijn vervallen benzinestation. Als je bij hem langsgaat vertelt hij over de zusters Mecky die bij hem langskwamen om te tanken, voordat ze vertrokken op een vliegreis rond de wereld. Ze lieten wat onderdelen achter die Miel mag hebben. Ook krijg je een volle tank van Tuur. Ook moet je van Sam Scribbler af en toe een krant brengen naar Tuur. Hij speelt een minimale rol in het spel.

Miel Monteur - Huis op Stelten Edit

Tuur belt omdat er een tank vastzit in de grond. Deze moeten eruit halen d.m.v. Rifka te laten graven onder de grond. In totaal zijn er naast de tank zeven voorwerpen te vinden. Dit zijn borden met een tekening erop. Als je alle voorwerpen wilt verzamelen moet je meerdere keren gaan graven, je hoeft nier per se naar huis om opnieuw te kunnen graven.

Around Wikia's network

Random Wiki