Wikia

Victor Vulkaan
Victor Vulkaan zonder achtergrond
Victor Vulkaan

Spellen

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!

Geslacht

Man

Beroep

Onderzoeker

Victor Vulkaan is een personage uit Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!. Hij woont op vulkaaneiland en doet onderzoek naar bevingen en uitbarstingen. Victor is gekleed in een korte broek, een strohoed en heeft een shirt aan waarop staat 'Shaken not stirred'. Victor is alleen te zien in dit spel, hij heeft geen invloed op de andere spellen uit de Miel Monteur serie.

Miel Monteur - Miel Vliegt De Wereld Rond!Edit

Victor Vulkaan

Victor Vulkaan bij zijn huis. 'Shaken, not stirred!'

Dit is het enige spel waarin we Victor zien. Hij woont op Vulkaaneiland, een eiland met een reuzachtige vulkaan erop. Hij doet onderzoek naar trillingen en bevingen op het eiland. Om bij Victor te landen heeft Miel een vliegtuig nodig dat op water kan landen. Nadat Miel bij victor is geweest krijgt hij de onderdelen voor het VTOL (Vertical Take-Off and Landing) vliegtuig. Victor heeft verder maar één missie, hij heeft namelijk onderdelen nodig voor zijn seismograaf en die moet Miel voor hem gaan halen. De onderdelen zijn te halen bij Bert Bretoen , Frans Wrak en een albatros die boven Vulkaaneiland vliegt. Victor heeft verder geen opdrachten en we zien hem niet meer terug.

TriviaEdit

  • "Shaken, not stirred" is een bekende uitspraak van James Bond. Ook is het een verwijzing naar de trilling van de aardbodem die vulkanen veroorzaakt.

Around Wikia's network

Random Wiki